PENTING JAGA AIR MINUMAN BERKUALITI

*­čî╣PENTINGNYA PENJAGAAN AIR MINUMAN DAN PEMAKANAN SEIMBANG­čî╣*

Badan anda macam minyak utk enjin kereta.. ia perlu utk gerakkan kereta. Enjin harus dijaga baik supaya kereta tak mudah rosak dan minyak enjin serta minyak petrol harus yg bagus supaya enjin boleh kekal lama.. bila karbon atau kotoran dlm enjin maka enjin harus dicuci....

Sama macam tubuh badan kita ni.. kita harus ada minyak enjin dan petrol yg baik iaitu air yg baik.. Air Kangen.. kerana air antara yg baik selain dr Air Zam-Zam.. bila kita guna Air Kangen 9.5 senantiasa badan kita akan elok dan bertahan lama

Organ2 badan kita pun akan berfungsi baik serta kekal tahan lebih lama.. bila sesekali badan kita agak rasa macam byk toksid atau kotoran.. kita gunakan 11.5 utk flush yg kotor tu keluar..

Selain air.. pemakanan juga penting dan harus ambil jenis buah-buahan dan sayur-sayuran serta jenis yg beralkali kerana byk pemakanan hari ini jenis Asidik..

Macam ni lah sepatutnya... sama je kan.. kereta dan tubuh badan anda atau sesuatu yg nak bertahan lama harus gunakan benda yg bagus baru lah boleh tahan..

Tambahan dari ini amalkan supplement baik spt Piper Turmeric utk mengembalikan keseimbangan dan daya tahan tubuh badan agar dpt kekal lebih lama.

Wallahuaklam...

Comments

Popular Posts